Nezařazené

Molekulární vodík spouští v našem těle regenerační procesy

Setkali jste se už s pojmem oxidační stres? Pokud ne, bylo by dobré o něm něco vědět, protože působí na naše zdraví a ovlivňuje také to, jak se cítíme. Jak proti němu bojovat?

Nerovnováha v těle

ako vedlejší produkt okysličování a látkové výměny, které v našem těle probíhají, vzniká reaktivní kyslík, jinak též volné radikály. Oxidační stres je nerovnováha mezi tvorbou volných radikálů a schopností těla odbourávat a detoxikovat reaktivní meziprodukty. U lidí se může podílet na mnoha nemocech, jako je ateroskleróza, srdeční selhání, infarkt, chronický únavový syndrom a mnoho dalších. Akutní oxidační stres způsobuje vážné poškození tkání a zrychluje proces stárnutí. Látky, které známe jako antioxidanty, dokážou zachycovat volné kyslíkové radikály a snižovat tak riziko oxidačního stresu. Najdeme je například v čerstvém ovoci a zelenině, ale ani to nemusí být dostačující. Vhodnější je zapojit také doplňky stravy s obsahem tzv. molekulárního vodíku, které nám pomohou s oxidačním stresem účinně bojovat.

Vodík pomáhá

Vědecké studie dokazují, že molekulární vodík má mnoho výhod. Je účinný proti oxidačnímu stresu, ale má i protizánětlivé a protialergické efekty, zlepšuje regeneraci i zotavení po sportu, podporuje zdravé fungování orgánů a bojuje proti nemocem souvisejících s věkem. Molekulární vodík je extrémně malá molekula, nejmenší ve vesmíru, s vysokou rozpustností v tucích, čímž je umožněno pronikat do všech míst a každé buňky v těle. Tablety H2 forte obohacené o kurkuminoidy a hořčík jsou speciálním doplňkem stravy, který podporuje přirozenou tvorbu molekulárního vodíku v těle. To pomáhá zlepšovat náš zdravotní stav.

Nedávné vědecké studie dokázaly, že v molekulární vodík může mít pozitivní vliv na léčbu mnoha zdravotních problémů. Jeho objev lze považovat doslova za zázračný a vědci do něj vkládají mnohé naděje i pro léčbu civilizačních chorob.